KRAKÓW5020 sp. z o.o.
ul. Marii Konopnickiej 17
30-302 Kraków
NIP: 676-26-09-702
Kontakt dla mediów:
prasa@k5020.pl
Wydarzenia sportowe są nie tylko znakomitą okazja do promocji miasta. Przyczyniają się także do rozwoju branży turystycznej i są okazją do budowania silnych relacji biznesowych. O szansie, jaką są dla Krakowa i Małopolski Igrzyska Europejskie 2023 dyskutowano podczas warsztatów branży turystycznej zorganizowanych przez spółki Kraków5020 oraz Igrzyska Europejskie.
Wydarzenia sportowe są nie tylko znakomitą okazja do promocji miasta. Przyczyniają się także do rozwoju branży turystycznej i są okazją do budowania silnych relacji biznesowych. O szansie, jaką są dla Krakowa i Małopolski Igrzyska Europejskie 2023 dyskutowano podczas warsztatów branży turystycznej zorganizowanych przez spółki Kraków5020 oraz Igrzyska Europejskie.
Warsztaty odbyły się 24 stycznia w Centrum Kongresowym ICE Kraków. Udział w nim wzięło prawie 150 osób reprezentujących różne gałęzie branży turystycznej, Kraków Network, instytucji kultury oraz miasta goszczące i organizacje turystyczne.
Igrzyska Europejskie są okazją nie tylko do przyciągnięcia turystów do Krakowa i zbudowania wizerunku naszego miasta, który zostanie w gościach na dłużej. Dają także potencjał rozwoju naszego rynku usług turystycznych – mówiła Paula Fanderowska, wiceprezeska Kraków 5020, liderka projektu Kraków Network.
Celem spotkania było przedstawienie zarówno oferty Igrzysk, działań organizacyjnych i promocyjnych, harmonogramu wydarzeń sportowych, lokalizacji i obiektów sportowych oraz możliwości, jakie Igrzyska przyniosą regionowi, ale także zaprezentowanie statusu współpracy z Miastami Goszczącymi. Miasto Gospodarz – Kraków, region Gospodarz – Województwo Małopolskie zaprezentowały istniejące i ciągle rozwijające się narzędzia i aplikacje, które mogą być wykorzystywane w pracy zarówno biur podróży czy hoteli. Krynica Zdrój, Krzeszowice, Nowy Targ i Tarnów przedstawiły swoje oferty turystyczne, kulturalne oraz rozwiązania dla kibiców Igrzysk. Nie mogło też na tym spotkaniu zabraknąć Polskiej Organizacji Turystycznej, Małopolskiej Organizacji Turystycznej, a także partnera Igrzysk firmy ATOS, które przedstawiły programy promocji zagranicznej Igrzysk.